دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها935
تعداد مقالات7,692
تعداد مشاهده مقاله12,569,121
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,938,807
عیوضی نژاد, سلمان, بلور پارسا, محمد رضا, اکبری, محسن. (1399). بهبود جایگاه ذهنی برند با استفاده از توسعه شخصیت برند: پژوهشی آمیخته. جلوه هنر, 7(1), 47-82. doi: 10.22051/bmr.2021.29455.1903
سلمان عیوضی نژاد; محمد رضا بلور پارسا; محسن اکبری. "بهبود جایگاه ذهنی برند با استفاده از توسعه شخصیت برند: پژوهشی آمیخته". جلوه هنر, 7, 1, 1399, 47-82. doi: 10.22051/bmr.2021.29455.1903
عیوضی نژاد, سلمان, بلور پارسا, محمد رضا, اکبری, محسن. (1399). 'بهبود جایگاه ذهنی برند با استفاده از توسعه شخصیت برند: پژوهشی آمیخته', جلوه هنر, 7(1), pp. 47-82. doi: 10.22051/bmr.2021.29455.1903
عیوضی نژاد, سلمان, بلور پارسا, محمد رضا, اکبری, محسن. بهبود جایگاه ذهنی برند با استفاده از توسعه شخصیت برند: پژوهشی آمیخته. جلوه هنر, 1399; 7(1): 47-82. doi: 10.22051/bmr.2021.29455.1903


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب