آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها721
تعداد مقالات5,951
تعداد مشاهده مقاله8,731,186
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,844,080
خوش طینت, بهناز, شاه آبادی, ابوالفضل, رکاب, مسعود. (1399). تأثیر درجه مشتری‌مداری بازار کالا بر برند کشورهای منتخب. جلوه هنر, 7(2), 45-68. doi: 10.22051/bmr.2021.34130.2082
بهناز خوش طینت; ابوالفضل شاه آبادی; مسعود رکاب. "تأثیر درجه مشتری‌مداری بازار کالا بر برند کشورهای منتخب". جلوه هنر, 7, 2, 1399, 45-68. doi: 10.22051/bmr.2021.34130.2082
خوش طینت, بهناز, شاه آبادی, ابوالفضل, رکاب, مسعود. (1399). 'تأثیر درجه مشتری‌مداری بازار کالا بر برند کشورهای منتخب', جلوه هنر, 7(2), pp. 45-68. doi: 10.22051/bmr.2021.34130.2082
خوش طینت, بهناز, شاه آبادی, ابوالفضل, رکاب, مسعود. تأثیر درجه مشتری‌مداری بازار کالا بر برند کشورهای منتخب. جلوه هنر, 1399; 7(2): 45-68. doi: 10.22051/bmr.2021.34130.2082


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.