آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها721
تعداد مقالات5,951
تعداد مشاهده مقاله8,729,746
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,843,203
فارغ, سید علی, حاجیان فروشانی, یاسمن. (1399). پدیدارشناسی هویت در تجربه زیسته مخاطبان برندِ محصولاتِ صنعتی با رویکرد رابطه‌ای به مدیریت برند. جلوه هنر, 7(2), 69-118. doi: 10.22051/bmr.2021.33451.2063
سید علی فارغ; یاسمن حاجیان فروشانی. "پدیدارشناسی هویت در تجربه زیسته مخاطبان برندِ محصولاتِ صنعتی با رویکرد رابطه‌ای به مدیریت برند". جلوه هنر, 7, 2, 1399, 69-118. doi: 10.22051/bmr.2021.33451.2063
فارغ, سید علی, حاجیان فروشانی, یاسمن. (1399). 'پدیدارشناسی هویت در تجربه زیسته مخاطبان برندِ محصولاتِ صنعتی با رویکرد رابطه‌ای به مدیریت برند', جلوه هنر, 7(2), pp. 69-118. doi: 10.22051/bmr.2021.33451.2063
فارغ, سید علی, حاجیان فروشانی, یاسمن. پدیدارشناسی هویت در تجربه زیسته مخاطبان برندِ محصولاتِ صنعتی با رویکرد رابطه‌ای به مدیریت برند. جلوه هنر, 1399; 7(2): 69-118. doi: 10.22051/bmr.2021.33451.2063


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.