دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها940
تعداد مقالات7,765
تعداد مشاهده مقاله12,832,439
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,141,718
خسروی, ابوالفضل, رنجبر, احد. (1399). نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرف‌کنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران). جلوه هنر, 7(2), 151-182. doi: 10.22051/bmr.2021.31336.2077
ابوالفضل خسروی; احد رنجبر. "نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرف‌کنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران)". جلوه هنر, 7, 2, 1399, 151-182. doi: 10.22051/bmr.2021.31336.2077
خسروی, ابوالفضل, رنجبر, احد. (1399). 'نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرف‌کنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران)', جلوه هنر, 7(2), pp. 151-182. doi: 10.22051/bmr.2021.31336.2077
خسروی, ابوالفضل, رنجبر, احد. نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرف‌کنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران). جلوه هنر, 1399; 7(2): 151-182. doi: 10.22051/bmr.2021.31336.2077


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب