آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها721
تعداد مقالات5,954
تعداد مشاهده مقاله8,731,233
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,844,131
خسروی, ابوالفضل, رنجبر, احد. (1399). نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرف‌کنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران). جلوه هنر, 7(2), 151-182. doi: 10.22051/bmr.2021.31336.2077
ابوالفضل خسروی; احد رنجبر. "نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرف‌کنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران)". جلوه هنر, 7, 2, 1399, 151-182. doi: 10.22051/bmr.2021.31336.2077
خسروی, ابوالفضل, رنجبر, احد. (1399). 'نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرف‌کنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران)', جلوه هنر, 7(2), pp. 151-182. doi: 10.22051/bmr.2021.31336.2077
خسروی, ابوالفضل, رنجبر, احد. نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرف‌کنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران). جلوه هنر, 1399; 7(2): 151-182. doi: 10.22051/bmr.2021.31336.2077


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.