آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها744
تعداد مقالات6,090
تعداد مشاهده مقاله9,096,113
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,018,011
فهیم, عیسی, پورسلیمی, مجتبی, حسین زاده, علی, قاسمی نامقی, محمد. (1399). طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکه‌های اجتماعی. جلوه هنر, 7(3), 171-226. doi: 10.22051/bmr.2021.35015.2108
عیسی فهیم; مجتبی پورسلیمی; علی حسین زاده; محمد قاسمی نامقی. "طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکه‌های اجتماعی". جلوه هنر, 7, 3, 1399, 171-226. doi: 10.22051/bmr.2021.35015.2108
فهیم, عیسی, پورسلیمی, مجتبی, حسین زاده, علی, قاسمی نامقی, محمد. (1399). 'طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکه‌های اجتماعی', جلوه هنر, 7(3), pp. 171-226. doi: 10.22051/bmr.2021.35015.2108
فهیم, عیسی, پورسلیمی, مجتبی, حسین زاده, علی, قاسمی نامقی, محمد. طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکه‌های اجتماعی. جلوه هنر, 1399; 7(3): 171-226. doi: 10.22051/bmr.2021.35015.2108


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.