آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها721
تعداد مقالات5,954
تعداد مشاهده مقاله8,731,482
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,844,146
میرزایی فر, مهتاب, عبدالوند, محمد علی, حیدرزاده هنزایی, کامبیز, خون سیاوش, محسن. (1399). ارائه مدل کیفیت خدمات مبتنی برفناوری‌های الکترونیکی درک شده از سوی مصرف کننده آسیب‌پذیر در صنعت بانکداری. جلوه هنر, 18(4), 163-200. doi: 10.22051/jwsps.2021.33400.2309
مهتاب میرزایی فر; محمد علی عبدالوند; کامبیز حیدرزاده هنزایی; محسن خون سیاوش. "ارائه مدل کیفیت خدمات مبتنی برفناوری‌های الکترونیکی درک شده از سوی مصرف کننده آسیب‌پذیر در صنعت بانکداری". جلوه هنر, 18, 4, 1399, 163-200. doi: 10.22051/jwsps.2021.33400.2309
میرزایی فر, مهتاب, عبدالوند, محمد علی, حیدرزاده هنزایی, کامبیز, خون سیاوش, محسن. (1399). 'ارائه مدل کیفیت خدمات مبتنی برفناوری‌های الکترونیکی درک شده از سوی مصرف کننده آسیب‌پذیر در صنعت بانکداری', جلوه هنر, 18(4), pp. 163-200. doi: 10.22051/jwsps.2021.33400.2309
میرزایی فر, مهتاب, عبدالوند, محمد علی, حیدرزاده هنزایی, کامبیز, خون سیاوش, محسن. ارائه مدل کیفیت خدمات مبتنی برفناوری‌های الکترونیکی درک شده از سوی مصرف کننده آسیب‌پذیر در صنعت بانکداری. جلوه هنر, 1399; 18(4): 163-200. doi: 10.22051/jwsps.2021.33400.2309


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.