آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها928
تعداد مقالات7,637
تعداد مشاهده مقاله12,457,219
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,865,259
خداداد حسینی, سید حمید, مشبکی, اصغر, فرهادی, الناز. (1399). بررسی تأثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش‌های خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم). جلوه هنر, 7(4), 55-88. doi: 10.22051/bmr.2020.21893.1565
سید حمید خداداد حسینی; اصغر مشبکی; الناز فرهادی. "بررسی تأثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش‌های خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم)". جلوه هنر, 7, 4, 1399, 55-88. doi: 10.22051/bmr.2020.21893.1565
خداداد حسینی, سید حمید, مشبکی, اصغر, فرهادی, الناز. (1399). 'بررسی تأثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش‌های خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم)', جلوه هنر, 7(4), pp. 55-88. doi: 10.22051/bmr.2020.21893.1565
خداداد حسینی, سید حمید, مشبکی, اصغر, فرهادی, الناز. بررسی تأثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش‌های خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم). جلوه هنر, 1399; 7(4): 55-88. doi: 10.22051/bmr.2020.21893.1565


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب