دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها972
تعداد مقالات8,041
تعداد مشاهده مقاله13,672,398
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,762,431
خداداد حسینی, سید حمید, مشبکی, اصغر, فرهادی, الناز. (1399). بررسی تأثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش‌های خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم). جلوه هنر, 7(4), 55-88. doi: 10.22051/bmr.2020.21893.1565
سید حمید خداداد حسینی; اصغر مشبکی; الناز فرهادی. "بررسی تأثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش‌های خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم)". جلوه هنر, 7, 4, 1399, 55-88. doi: 10.22051/bmr.2020.21893.1565
خداداد حسینی, سید حمید, مشبکی, اصغر, فرهادی, الناز. (1399). 'بررسی تأثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش‌های خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم)', جلوه هنر, 7(4), pp. 55-88. doi: 10.22051/bmr.2020.21893.1565
خداداد حسینی, سید حمید, مشبکی, اصغر, فرهادی, الناز. بررسی تأثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش‌های خرید، قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (موردمطالعه: شرکت نوین چرم). جلوه هنر, 1399; 7(4): 55-88. doi: 10.22051/bmr.2020.21893.1565


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب