آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها721
تعداد مقالات5,954
تعداد مشاهده مقاله8,740,615
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,850,344
ایدی, محمد, شیری, اردشیر, مامی, شکوفه. (1399). فهم فرآیند شکل‌گیری برند هراسی در بین مشتریان شرکت‌های بیمه. جلوه هنر, 7(4), 119-156. doi: 10.22051/bmr.2021.34408.2091
محمد ایدی; اردشیر شیری; شکوفه مامی. "فهم فرآیند شکل‌گیری برند هراسی در بین مشتریان شرکت‌های بیمه". جلوه هنر, 7, 4, 1399, 119-156. doi: 10.22051/bmr.2021.34408.2091
ایدی, محمد, شیری, اردشیر, مامی, شکوفه. (1399). 'فهم فرآیند شکل‌گیری برند هراسی در بین مشتریان شرکت‌های بیمه', جلوه هنر, 7(4), pp. 119-156. doi: 10.22051/bmr.2021.34408.2091
ایدی, محمد, شیری, اردشیر, مامی, شکوفه. فهم فرآیند شکل‌گیری برند هراسی در بین مشتریان شرکت‌های بیمه. جلوه هنر, 1399; 7(4): 119-156. doi: 10.22051/bmr.2021.34408.2091


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.