دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها959
تعداد مقالات7,905
تعداد مشاهده مقاله13,376,401
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,500,862
رضایی حاجی ابادی, جواد, محمدشفیعی, مجید, کاظمی, علی. (1399). تأثیر تجربه برند مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تمرکز بر نقش میانجی عشق به برند مقصد. جلوه هنر, 7(4), 89-118. doi: 10.22051/bmr.2021.35372.2122
جواد رضایی حاجی ابادی; مجید محمدشفیعی; علی کاظمی. "تأثیر تجربه برند مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تمرکز بر نقش میانجی عشق به برند مقصد". جلوه هنر, 7, 4, 1399, 89-118. doi: 10.22051/bmr.2021.35372.2122
رضایی حاجی ابادی, جواد, محمدشفیعی, مجید, کاظمی, علی. (1399). 'تأثیر تجربه برند مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تمرکز بر نقش میانجی عشق به برند مقصد', جلوه هنر, 7(4), pp. 89-118. doi: 10.22051/bmr.2021.35372.2122
رضایی حاجی ابادی, جواد, محمدشفیعی, مجید, کاظمی, علی. تأثیر تجربه برند مقصد گردشگری بر خلق مشترک ارزش با تمرکز بر نقش میانجی عشق به برند مقصد. جلوه هنر, 1399; 7(4): 89-118. doi: 10.22051/bmr.2021.35372.2122


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب