آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها721
تعداد مقالات5,954
تعداد مشاهده مقاله8,736,393
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,847,274
رزمی, زهرا, اسماعیلی, یاسمن. (1399). ارزیابی تأثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب‌ شده از مشتریان و ارتقاء تأثیر برند: بررسی بانک تجارت. جلوه هنر, 7(4), 157-180. doi: 10.22051/bmr.2021.34866.2105
زهرا رزمی; یاسمن اسماعیلی. "ارزیابی تأثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب‌ شده از مشتریان و ارتقاء تأثیر برند: بررسی بانک تجارت". جلوه هنر, 7, 4, 1399, 157-180. doi: 10.22051/bmr.2021.34866.2105
رزمی, زهرا, اسماعیلی, یاسمن. (1399). 'ارزیابی تأثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب‌ شده از مشتریان و ارتقاء تأثیر برند: بررسی بانک تجارت', جلوه هنر, 7(4), pp. 157-180. doi: 10.22051/bmr.2021.34866.2105
رزمی, زهرا, اسماعیلی, یاسمن. ارزیابی تأثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب‌ شده از مشتریان و ارتقاء تأثیر برند: بررسی بانک تجارت. جلوه هنر, 1399; 7(4): 157-180. doi: 10.22051/bmr.2021.34866.2105


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.