آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها935
تعداد مقالات7,686
تعداد مشاهده مقاله12,528,583
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,905,075
شکرابی, نیلوفر, محمودی بختیاری, بهروز. (1400). بررسی مفهوم "نگاه خیرۀ لاکانی" در تیزرهای تبلیغاتی و اثر آن بر مخاطب به مثابه سوژه. جلوه هنر, 13(2), 34-46. doi: 10.22051/jjh.2021.34500.1593
نیلوفر شکرابی; بهروز محمودی بختیاری. "بررسی مفهوم "نگاه خیرۀ لاکانی" در تیزرهای تبلیغاتی و اثر آن بر مخاطب به مثابه سوژه". جلوه هنر, 13, 2, 1400, 34-46. doi: 10.22051/jjh.2021.34500.1593
شکرابی, نیلوفر, محمودی بختیاری, بهروز. (1400). 'بررسی مفهوم "نگاه خیرۀ لاکانی" در تیزرهای تبلیغاتی و اثر آن بر مخاطب به مثابه سوژه', جلوه هنر, 13(2), pp. 34-46. doi: 10.22051/jjh.2021.34500.1593
شکرابی, نیلوفر, محمودی بختیاری, بهروز. بررسی مفهوم "نگاه خیرۀ لاکانی" در تیزرهای تبلیغاتی و اثر آن بر مخاطب به مثابه سوژه. جلوه هنر, 1400; 13(2): 34-46. doi: 10.22051/jjh.2021.34500.1593


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب