آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها721
تعداد مقالات5,951
تعداد مشاهده مقاله8,731,216
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,844,123
شکرابی, نیلوفر, محمودی بختیاری, بهروز. (1400). بررسی مفهوم "نگاه خیرۀ لاکانی" در تیزرهای تبلیغاتی و اثر آن بر مخاطب به مثابه سوژه. جلوه هنر, 13(2), -. doi: 10.22051/jjh.2021.34500.1593
نیلوفر شکرابی; بهروز محمودی بختیاری. "بررسی مفهوم "نگاه خیرۀ لاکانی" در تیزرهای تبلیغاتی و اثر آن بر مخاطب به مثابه سوژه". جلوه هنر, 13, 2, 1400, -. doi: 10.22051/jjh.2021.34500.1593
شکرابی, نیلوفر, محمودی بختیاری, بهروز. (1400). 'بررسی مفهوم "نگاه خیرۀ لاکانی" در تیزرهای تبلیغاتی و اثر آن بر مخاطب به مثابه سوژه', جلوه هنر, 13(2), pp. -. doi: 10.22051/jjh.2021.34500.1593
شکرابی, نیلوفر, محمودی بختیاری, بهروز. بررسی مفهوم "نگاه خیرۀ لاکانی" در تیزرهای تبلیغاتی و اثر آن بر مخاطب به مثابه سوژه. جلوه هنر, 1400; 13(2): -. doi: 10.22051/jjh.2021.34500.1593


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.