آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها911
تعداد مقالات7,489
تعداد مشاهده مقاله12,105,036
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,563,921
میرسلیمانی, اعظم, بابایی زکلیکی, محمدعلی, حقیقی نسب, منیژه, خدیور, آمنه, ابراهیمی, مهدی. (1400). طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس. جلوه هنر, 8(2), 16-49. doi: 10.22051/bmr.2021.34209.2086
اعظم میرسلیمانی; محمدعلی بابایی زکلیکی; منیژه حقیقی نسب; آمنه خدیور; مهدی ابراهیمی. "طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس". جلوه هنر, 8, 2, 1400, 16-49. doi: 10.22051/bmr.2021.34209.2086
میرسلیمانی, اعظم, بابایی زکلیکی, محمدعلی, حقیقی نسب, منیژه, خدیور, آمنه, ابراهیمی, مهدی. (1400). 'طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس', جلوه هنر, 8(2), pp. 16-49. doi: 10.22051/bmr.2021.34209.2086
میرسلیمانی, اعظم, بابایی زکلیکی, محمدعلی, حقیقی نسب, منیژه, خدیور, آمنه, ابراهیمی, مهدی. طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس. جلوه هنر, 1400; 8(2): 16-49. doi: 10.22051/bmr.2021.34209.2086


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب