آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها897
تعداد مقالات7,384
تعداد مشاهده مقاله11,830,102
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,326,319
حبیبی پور, نازنین, موسوی کاشی, زهره. (1401). ارائه یک مدل ساختاری از عوامل زمینه‌ای موثر بر قصد ادامه استفاده از شبکه‌های اجتماعی در مشتریان با محوریت ارزش‌های فایده‌گرایانه و ارزش‌های لذت‌گرایانه. جلوه هنر, 9(4), 185-240. doi: 10.22051/bmr.2021.37474.2212
نازنین حبیبی پور; زهره موسوی کاشی. "ارائه یک مدل ساختاری از عوامل زمینه‌ای موثر بر قصد ادامه استفاده از شبکه‌های اجتماعی در مشتریان با محوریت ارزش‌های فایده‌گرایانه و ارزش‌های لذت‌گرایانه". جلوه هنر, 9, 4, 1401, 185-240. doi: 10.22051/bmr.2021.37474.2212
حبیبی پور, نازنین, موسوی کاشی, زهره. (1401). 'ارائه یک مدل ساختاری از عوامل زمینه‌ای موثر بر قصد ادامه استفاده از شبکه‌های اجتماعی در مشتریان با محوریت ارزش‌های فایده‌گرایانه و ارزش‌های لذت‌گرایانه', جلوه هنر, 9(4), pp. 185-240. doi: 10.22051/bmr.2021.37474.2212
حبیبی پور, نازنین, موسوی کاشی, زهره. ارائه یک مدل ساختاری از عوامل زمینه‌ای موثر بر قصد ادامه استفاده از شبکه‌های اجتماعی در مشتریان با محوریت ارزش‌های فایده‌گرایانه و ارزش‌های لذت‌گرایانه. جلوه هنر, 1401; 9(4): 185-240. doi: 10.22051/bmr.2021.37474.2212


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب