دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها940
تعداد مقالات7,748
تعداد مشاهده مقاله12,812,707
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,129,708
خلیل زاده طلاتپه, معصومه, ناصحی فر, وحید, قبادی لموکی, تحفه, اصغری صارم, علی. (1403). ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد. جلوه هنر, 11(2), 13-62. doi: 10.22051/bmr.2021.36775.2180
معصومه خلیل زاده طلاتپه; وحید ناصحی فر; تحفه قبادی لموکی; علی اصغری صارم. "ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد". جلوه هنر, 11, 2, 1403, 13-62. doi: 10.22051/bmr.2021.36775.2180
خلیل زاده طلاتپه, معصومه, ناصحی فر, وحید, قبادی لموکی, تحفه, اصغری صارم, علی. (1403). 'ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد', جلوه هنر, 11(2), pp. 13-62. doi: 10.22051/bmr.2021.36775.2180
خلیل زاده طلاتپه, معصومه, ناصحی فر, وحید, قبادی لموکی, تحفه, اصغری صارم, علی. ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد. جلوه هنر, 1403; 11(2): 13-62. doi: 10.22051/bmr.2021.36775.2180


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب