آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها721
تعداد مقالات5,954
تعداد مشاهده مقاله8,736,450
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,847,341
خلیل زاده طلاتپه, معصومه, ناصحی فر, وحید, قبادی لموکی, تحفه, اصغری صارم, علی. (1400). ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد. جلوه هنر, (), -. doi: 10.22051/bmr.2021.36775.2180
معصومه خلیل زاده طلاتپه; وحید ناصحی فر; تحفه قبادی لموکی; علی اصغری صارم. "ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد". جلوه هنر, , , 1400, -. doi: 10.22051/bmr.2021.36775.2180
خلیل زاده طلاتپه, معصومه, ناصحی فر, وحید, قبادی لموکی, تحفه, اصغری صارم, علی. (1400). 'ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد', جلوه هنر, (), pp. -. doi: 10.22051/bmr.2021.36775.2180
خلیل زاده طلاتپه, معصومه, ناصحی فر, وحید, قبادی لموکی, تحفه, اصغری صارم, علی. ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد. جلوه هنر, 1400; (): -. doi: 10.22051/bmr.2021.36775.2180


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.