دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها937
تعداد مقالات7,693
تعداد مشاهده مقاله12,580,443
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,949,231
بهبودی, امید, غفوریان شاگردی, امیر, محمدی کوشکی, احمد. (1400). تاثیر هویت جوامع برند و مشوق‌ها بر وفاداری به برند از طریق تعاملات آنلاین برند (مورد مطالعه: کاربران اینستاگرام برند پاندورا). جلوه هنر, 8(4), 169-206. doi: 10.22051/bmr.2021.36527.2166
امید بهبودی; امیر غفوریان شاگردی; احمد محمدی کوشکی. "تاثیر هویت جوامع برند و مشوق‌ها بر وفاداری به برند از طریق تعاملات آنلاین برند (مورد مطالعه: کاربران اینستاگرام برند پاندورا)". جلوه هنر, 8, 4, 1400, 169-206. doi: 10.22051/bmr.2021.36527.2166
بهبودی, امید, غفوریان شاگردی, امیر, محمدی کوشکی, احمد. (1400). 'تاثیر هویت جوامع برند و مشوق‌ها بر وفاداری به برند از طریق تعاملات آنلاین برند (مورد مطالعه: کاربران اینستاگرام برند پاندورا)', جلوه هنر, 8(4), pp. 169-206. doi: 10.22051/bmr.2021.36527.2166
بهبودی, امید, غفوریان شاگردی, امیر, محمدی کوشکی, احمد. تاثیر هویت جوامع برند و مشوق‌ها بر وفاداری به برند از طریق تعاملات آنلاین برند (مورد مطالعه: کاربران اینستاگرام برند پاندورا). جلوه هنر, 1400; 8(4): 169-206. doi: 10.22051/bmr.2021.36527.2166


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب