آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها721
تعداد مقالات5,954
تعداد مشاهده مقاله8,736,406
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,847,282
کاشانی, فهیمه, صدوقی, مجید, کیانی, مسعود. (1400). رابطه حمایت معلم ادراک شده و عملکرد تحصیلی درس ریاضی: نقش میانجیگر انگیزه درونی، اضطراب و خودکارآمدی ریاضی. جلوه هنر, 17(3), 153-175. doi: 10.22051/jontoe.2021.30531.2982
فهیمه کاشانی; مجید صدوقی; مسعود کیانی. "رابطه حمایت معلم ادراک شده و عملکرد تحصیلی درس ریاضی: نقش میانجیگر انگیزه درونی، اضطراب و خودکارآمدی ریاضی". جلوه هنر, 17, 3, 1400, 153-175. doi: 10.22051/jontoe.2021.30531.2982
کاشانی, فهیمه, صدوقی, مجید, کیانی, مسعود. (1400). 'رابطه حمایت معلم ادراک شده و عملکرد تحصیلی درس ریاضی: نقش میانجیگر انگیزه درونی، اضطراب و خودکارآمدی ریاضی', جلوه هنر, 17(3), pp. 153-175. doi: 10.22051/jontoe.2021.30531.2982
کاشانی, فهیمه, صدوقی, مجید, کیانی, مسعود. رابطه حمایت معلم ادراک شده و عملکرد تحصیلی درس ریاضی: نقش میانجیگر انگیزه درونی، اضطراب و خودکارآمدی ریاضی. جلوه هنر, 1400; 17(3): 153-175. doi: 10.22051/jontoe.2021.30531.2982


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.