دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها953
تعداد مقالات7,829
تعداد مشاهده مقاله13,072,550
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,251,412
سرداری, باقر. (1400). تعیین اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی براساس مدل فلنر بر خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی در دانش آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین. جلوه هنر, 17(4), 125-148. doi: 10.22051/jontoe.2021.36146.3347
باقر سرداری. "تعیین اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی براساس مدل فلنر بر خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی در دانش آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین". جلوه هنر, 17, 4, 1400, 125-148. doi: 10.22051/jontoe.2021.36146.3347
سرداری, باقر. (1400). 'تعیین اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی براساس مدل فلنر بر خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی در دانش آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین', جلوه هنر, 17(4), pp. 125-148. doi: 10.22051/jontoe.2021.36146.3347
سرداری, باقر. تعیین اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی براساس مدل فلنر بر خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی در دانش آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین. جلوه هنر, 1400; 17(4): 125-148. doi: 10.22051/jontoe.2021.36146.3347


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب