دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها937
تعداد مقالات7,694
تعداد مشاهده مقاله12,611,889
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,976,084
خدامی, سهیلا, نوروزی, حسین, آقامولایی, فاطمه. (1401). نقش جنسیت برند بر شکل‌گیری رفتار شوق محور مصرف‌کننده. جلوه هنر, 9(1), 86-137. doi: 10.22051/bmr.2022.36471.2162
سهیلا خدامی; حسین نوروزی; فاطمه آقامولایی. "نقش جنسیت برند بر شکل‌گیری رفتار شوق محور مصرف‌کننده". جلوه هنر, 9, 1, 1401, 86-137. doi: 10.22051/bmr.2022.36471.2162
خدامی, سهیلا, نوروزی, حسین, آقامولایی, فاطمه. (1401). 'نقش جنسیت برند بر شکل‌گیری رفتار شوق محور مصرف‌کننده', جلوه هنر, 9(1), pp. 86-137. doi: 10.22051/bmr.2022.36471.2162
خدامی, سهیلا, نوروزی, حسین, آقامولایی, فاطمه. نقش جنسیت برند بر شکل‌گیری رفتار شوق محور مصرف‌کننده. جلوه هنر, 1401; 9(1): 86-137. doi: 10.22051/bmr.2022.36471.2162


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب