آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها722
تعداد مقالات5,955
تعداد مشاهده مقاله8,745,824
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,853,588
اسکندری, نفیسه, محمدی نسب, مهدی. (1401). برندهای ملی در مقابل برندهای فروشگاهی: تاثیر احساس نسبت به برندهای ملی بر احساس نسبت به برندهای فروشگاهی در صنعت فرش. جلوه هنر, 9(1), -. doi: 10.22051/bmr.2022.38368.2272
نفیسه اسکندری; مهدی محمدی نسب. "برندهای ملی در مقابل برندهای فروشگاهی: تاثیر احساس نسبت به برندهای ملی بر احساس نسبت به برندهای فروشگاهی در صنعت فرش". جلوه هنر, 9, 1, 1401, -. doi: 10.22051/bmr.2022.38368.2272
اسکندری, نفیسه, محمدی نسب, مهدی. (1401). 'برندهای ملی در مقابل برندهای فروشگاهی: تاثیر احساس نسبت به برندهای ملی بر احساس نسبت به برندهای فروشگاهی در صنعت فرش', جلوه هنر, 9(1), pp. -. doi: 10.22051/bmr.2022.38368.2272
اسکندری, نفیسه, محمدی نسب, مهدی. برندهای ملی در مقابل برندهای فروشگاهی: تاثیر احساس نسبت به برندهای ملی بر احساس نسبت به برندهای فروشگاهی در صنعت فرش. جلوه هنر, 1401; 9(1): -. doi: 10.22051/bmr.2022.38368.2272


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.