آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها722
تعداد مقالات5,955
تعداد مشاهده مقاله8,745,696
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,853,575
فیض, داود, اصغری نجیب, مریم, علی پور, سیما. (1401). واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوج‌گیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی. جلوه هنر, (), -. doi: 10.22051/bmr.2022.39386.2305
داود فیض; مریم اصغری نجیب; سیما علی پور. "واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوج‌گیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی". جلوه هنر, , , 1401, -. doi: 10.22051/bmr.2022.39386.2305
فیض, داود, اصغری نجیب, مریم, علی پور, سیما. (1401). 'واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوج‌گیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی', جلوه هنر, (), pp. -. doi: 10.22051/bmr.2022.39386.2305
فیض, داود, اصغری نجیب, مریم, علی پور, سیما. واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوج‌گیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی. جلوه هنر, 1401; (): -. doi: 10.22051/bmr.2022.39386.2305


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.