دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,922
تعداد مشاهده مقاله13,384,892
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,507,508
فیض, داود, علی پور, سیما, اصغری نجیب, مریم. (1401). واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوج‌گیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی. جلوه هنر, 9(2), 13-42. doi: 10.22051/bmr.2022.39386.2305
داود فیض; سیما علی پور; مریم اصغری نجیب. "واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوج‌گیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی". جلوه هنر, 9, 2, 1401, 13-42. doi: 10.22051/bmr.2022.39386.2305
فیض, داود, علی پور, سیما, اصغری نجیب, مریم. (1401). 'واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوج‌گیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی', جلوه هنر, 9(2), pp. 13-42. doi: 10.22051/bmr.2022.39386.2305
فیض, داود, علی پور, سیما, اصغری نجیب, مریم. واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوج‌گیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی. جلوه هنر, 1401; 9(2): 13-42. doi: 10.22051/bmr.2022.39386.2305


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب