آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها744
تعداد مقالات6,090
تعداد مشاهده مقاله9,095,890
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,017,964
نوروزی, حسین, خدامی, سهیلا, جلالی, سیدسجاد. (1401). بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مشتری (موردمطالعه: برند لاکچری درسا). جلوه هنر, (), -. doi: 10.22051/bmr.2022.37197.2243
حسین نوروزی; سهیلا خدامی; سیدسجاد جلالی. "بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مشتری (موردمطالعه: برند لاکچری درسا)". جلوه هنر, , , 1401, -. doi: 10.22051/bmr.2022.37197.2243
نوروزی, حسین, خدامی, سهیلا, جلالی, سیدسجاد. (1401). 'بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مشتری (موردمطالعه: برند لاکچری درسا)', جلوه هنر, (), pp. -. doi: 10.22051/bmr.2022.37197.2243
نوروزی, حسین, خدامی, سهیلا, جلالی, سیدسجاد. بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مشتری (موردمطالعه: برند لاکچری درسا). جلوه هنر, 1401; (): -. doi: 10.22051/bmr.2022.37197.2243


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.