دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها962
تعداد مقالات7,953
تعداد مشاهده مقاله13,441,873
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,556,826
Saeedi, Masoud. (1401). The Effect of Manipulating Narrative Task Demands on EFL Learners’ Attention Orientation. جلوه هنر, 6(4), 125-148. doi: 10.22051/lghor.2022.36735.1519
Masoud Saeedi. "The Effect of Manipulating Narrative Task Demands on EFL Learners’ Attention Orientation". جلوه هنر, 6, 4, 1401, 125-148. doi: 10.22051/lghor.2022.36735.1519
Saeedi, Masoud. (1401). 'The Effect of Manipulating Narrative Task Demands on EFL Learners’ Attention Orientation', جلوه هنر, 6(4), pp. 125-148. doi: 10.22051/lghor.2022.36735.1519
Saeedi, Masoud. The Effect of Manipulating Narrative Task Demands on EFL Learners’ Attention Orientation. جلوه هنر, 1401; 6(4): 125-148. doi: 10.22051/lghor.2022.36735.1519


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب