دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها937
تعداد مقالات7,694
تعداد مشاهده مقاله12,612,763
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,976,471
Saeedi, Masoud. (1401). The Effect of Manipulating Narrative Task Demands on EFL Learners’ Attention Orientation. جلوه هنر, 6(4), 125-148. doi: 10.22051/lghor.2022.36735.1519
Masoud Saeedi. "The Effect of Manipulating Narrative Task Demands on EFL Learners’ Attention Orientation". جلوه هنر, 6, 4, 1401, 125-148. doi: 10.22051/lghor.2022.36735.1519
Saeedi, Masoud. (1401). 'The Effect of Manipulating Narrative Task Demands on EFL Learners’ Attention Orientation', جلوه هنر, 6(4), pp. 125-148. doi: 10.22051/lghor.2022.36735.1519
Saeedi, Masoud. The Effect of Manipulating Narrative Task Demands on EFL Learners’ Attention Orientation. جلوه هنر, 1401; 6(4): 125-148. doi: 10.22051/lghor.2022.36735.1519


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب