دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,742
تعداد مشاهده مقاله12,797,741
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,122,320
فاطمی, فرزانه, حاجی پور, بهمن. (1401). تاثیر قابلیت بازاریابی مشتری‌محور بر عملکرد شرکت با میانجی‌گری قابلیت بازاریابی محصول‌محور. جلوه هنر, 9(2), 43-78. doi: 10.22051/bmr.2022.37981.2241
فرزانه فاطمی; بهمن حاجی پور. "تاثیر قابلیت بازاریابی مشتری‌محور بر عملکرد شرکت با میانجی‌گری قابلیت بازاریابی محصول‌محور". جلوه هنر, 9, 2, 1401, 43-78. doi: 10.22051/bmr.2022.37981.2241
فاطمی, فرزانه, حاجی پور, بهمن. (1401). 'تاثیر قابلیت بازاریابی مشتری‌محور بر عملکرد شرکت با میانجی‌گری قابلیت بازاریابی محصول‌محور', جلوه هنر, 9(2), pp. 43-78. doi: 10.22051/bmr.2022.37981.2241
فاطمی, فرزانه, حاجی پور, بهمن. تاثیر قابلیت بازاریابی مشتری‌محور بر عملکرد شرکت با میانجی‌گری قابلیت بازاریابی محصول‌محور. جلوه هنر, 1401; 9(2): 43-78. doi: 10.22051/bmr.2022.37981.2241


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب