دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها940
تعداد مقالات7,748
تعداد مشاهده مقاله12,814,930
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,130,947
صدیقی کراده, سارا, ابراهیمی, ابوالقاسم, امینی, علیرضا. (1401). ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیت‌پذیری‌ اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداری ایران). جلوه هنر, 9(2), 79-114. doi: 10.22051/bmr.2022.39021.2296
سارا صدیقی کراده; ابوالقاسم ابراهیمی; علیرضا امینی. "ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیت‌پذیری‌ اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداری ایران)". جلوه هنر, 9, 2, 1401, 79-114. doi: 10.22051/bmr.2022.39021.2296
صدیقی کراده, سارا, ابراهیمی, ابوالقاسم, امینی, علیرضا. (1401). 'ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیت‌پذیری‌ اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداری ایران)', جلوه هنر, 9(2), pp. 79-114. doi: 10.22051/bmr.2022.39021.2296
صدیقی کراده, سارا, ابراهیمی, ابوالقاسم, امینی, علیرضا. ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیت‌پذیری‌ اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداری ایران). جلوه هنر, 1401; 9(2): 79-114. doi: 10.22051/bmr.2022.39021.2296


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب