دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها936
تعداد مقالات7,692
تعداد مشاهده مقاله12,575,982
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,945,202
بت شکن, زهرا, گرجی, یوسف, زاهدی, حمید, رئیسى, زهره, زرین, حسین. (1401). مقایسه اثر مداخلات مبتنی بر تمرینات ادراکی–حرکتی اسپارک، نوروفیدبک و ذهن آگاهی بر یکپارچگی حسی کودکان دوره دوم ابتدایی مبتلا به اختلال نقص توجه بیش‌فعالی شهر اصفهان. جلوه هنر, 18(3), 143-163. doi: 10.22051/jontoe.2021.33775.3221
زهرا بت شکن; یوسف گرجی; حمید زاهدی; زهره رئیسى; حسین زرین. "مقایسه اثر مداخلات مبتنی بر تمرینات ادراکی–حرکتی اسپارک، نوروفیدبک و ذهن آگاهی بر یکپارچگی حسی کودکان دوره دوم ابتدایی مبتلا به اختلال نقص توجه بیش‌فعالی شهر اصفهان". جلوه هنر, 18, 3, 1401, 143-163. doi: 10.22051/jontoe.2021.33775.3221
بت شکن, زهرا, گرجی, یوسف, زاهدی, حمید, رئیسى, زهره, زرین, حسین. (1401). 'مقایسه اثر مداخلات مبتنی بر تمرینات ادراکی–حرکتی اسپارک، نوروفیدبک و ذهن آگاهی بر یکپارچگی حسی کودکان دوره دوم ابتدایی مبتلا به اختلال نقص توجه بیش‌فعالی شهر اصفهان', جلوه هنر, 18(3), pp. 143-163. doi: 10.22051/jontoe.2021.33775.3221
بت شکن, زهرا, گرجی, یوسف, زاهدی, حمید, رئیسى, زهره, زرین, حسین. مقایسه اثر مداخلات مبتنی بر تمرینات ادراکی–حرکتی اسپارک، نوروفیدبک و ذهن آگاهی بر یکپارچگی حسی کودکان دوره دوم ابتدایی مبتلا به اختلال نقص توجه بیش‌فعالی شهر اصفهان. جلوه هنر, 1401; 18(3): 143-163. doi: 10.22051/jontoe.2021.33775.3221


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب