دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها935
تعداد مقالات7,692
تعداد مشاهده مقاله12,568,820
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,938,022
یزدی جوشقانی, مصطفی, سلیمی, قاسم, محمدی, مهدی, ترک زاده, جعفر, ابراهیمی, ابوالقاسم. (1401). پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریه‌سازِ یافته‌های پژوهشی. جلوه هنر, 9(4), 66-110. doi: 10.22051/bmr.2022.37939.2239
مصطفی یزدی جوشقانی; قاسم سلیمی; مهدی محمدی; جعفر ترک زاده; ابوالقاسم ابراهیمی. "پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریه‌سازِ یافته‌های پژوهشی". جلوه هنر, 9, 4, 1401, 66-110. doi: 10.22051/bmr.2022.37939.2239
یزدی جوشقانی, مصطفی, سلیمی, قاسم, محمدی, مهدی, ترک زاده, جعفر, ابراهیمی, ابوالقاسم. (1401). 'پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریه‌سازِ یافته‌های پژوهشی', جلوه هنر, 9(4), pp. 66-110. doi: 10.22051/bmr.2022.37939.2239
یزدی جوشقانی, مصطفی, سلیمی, قاسم, محمدی, مهدی, ترک زاده, جعفر, ابراهیمی, ابوالقاسم. پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریه‌سازِ یافته‌های پژوهشی. جلوه هنر, 1401; 9(4): 66-110. doi: 10.22051/bmr.2022.37939.2239


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب