دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,734
تعداد مشاهده مقاله12,757,186
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,077,123
یزدی جوشقانی, مصطفی, سلیمی, قاسم, محمدی, مهدی, ترک زاده, جعفر, ابراهیمی, ابوالقاسم. (1401). پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریه‌سازِ یافته‌های پژوهشی. جلوه هنر, 9(4), 66-110. doi: 10.22051/bmr.2022.37939.2239
مصطفی یزدی جوشقانی; قاسم سلیمی; مهدی محمدی; جعفر ترک زاده; ابوالقاسم ابراهیمی. "پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریه‌سازِ یافته‌های پژوهشی". جلوه هنر, 9, 4, 1401, 66-110. doi: 10.22051/bmr.2022.37939.2239
یزدی جوشقانی, مصطفی, سلیمی, قاسم, محمدی, مهدی, ترک زاده, جعفر, ابراهیمی, ابوالقاسم. (1401). 'پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریه‌سازِ یافته‌های پژوهشی', جلوه هنر, 9(4), pp. 66-110. doi: 10.22051/bmr.2022.37939.2239
یزدی جوشقانی, مصطفی, سلیمی, قاسم, محمدی, مهدی, ترک زاده, جعفر, ابراهیمی, ابوالقاسم. پیشایندها و پیامدهای برندسازی دانشگاهی: فراترکیب نظریه‌سازِ یافته‌های پژوهشی. جلوه هنر, 1401; 9(4): 66-110. doi: 10.22051/bmr.2022.37939.2239


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب