دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,427,095
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,545,886
Rajabi Asli, Mahrokh, Khodamoradpoor, Mozhgan, Yektayar, Mozafar, Hosaini, Rashad. (1402). Key Propelling of Customer Lifetime Value in Iranian Sports Clubs. جلوه هنر, 3(2), 49-69. doi: 10.22051/sbj.2023.42344.1066
Mahrokh Rajabi Asli; Mozhgan Khodamoradpoor; Mozafar Yektayar; Rashad Hosaini. "Key Propelling of Customer Lifetime Value in Iranian Sports Clubs". جلوه هنر, 3, 2, 1402, 49-69. doi: 10.22051/sbj.2023.42344.1066
Rajabi Asli, Mahrokh, Khodamoradpoor, Mozhgan, Yektayar, Mozafar, Hosaini, Rashad. (1402). 'Key Propelling of Customer Lifetime Value in Iranian Sports Clubs', جلوه هنر, 3(2), pp. 49-69. doi: 10.22051/sbj.2023.42344.1066
Rajabi Asli, Mahrokh, Khodamoradpoor, Mozhgan, Yektayar, Mozafar, Hosaini, Rashad. Key Propelling of Customer Lifetime Value in Iranian Sports Clubs. جلوه هنر, 1402; 3(2): 49-69. doi: 10.22051/sbj.2023.42344.1066


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب