تعداد نشریات | 25 |
تعداد شمارهها | 928 |
تعداد مقالات | 7,637 |
تعداد مشاهده مقاله | 12,457,240 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 8,865,268 |
The Influences of Online Teaching on Iranian EAP Teachers’ Professional Identity (Re)Construction | ||
Journal of Language Horizons | ||
مقاله 5، دوره 8، شماره 2 - شماره پیاپی 20، آبان 2024، صفحه 125-150 اصل مقاله (404.23 K) | ||
نوع مقاله: Research article | ||
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22051/lghor.2023.43879.1809 | ||
نویسندگان | ||
Nahid Fallah* 1؛ Mahmoud Reza Atai2؛ Seyed Mohammad Reza Hashemi3 | ||
1Department of Foreign Languages, Kharazmi University, Tehran, Iran. | ||
2Department of Foreign Languages, Kharazmi University, Tehran, Iran . | ||
3Department of Foreign Languages, Kharazmi University, Tehran, Iran | ||
چکیده | ||
In recent years, online education has become a significant part of teachers’ professional career. Moreover, it has been argued that contexts of teaching are significantly influential in EAP teachers’ practices and identities. Despite these points, little research has examined EAP teachers’ identity construction in online contexts. The present study addressed this gap by exploring the impacts of online education on 20 Iranian EAP teachers’ identity construction. The participants were interviewed and thematic analysis was run to analyze the data. The findings revealed that online education influenced the teachers’ personal, pedagogical, and social identities. More specifically, it was found that the teachers could reconstruct their identities in light of the challenges and affordances of online teaching and adopt new identities that featured concerns with both their EAP and educator responsibilities. These findings are then discussed and implications for teacher educators are offered so that they could help EAP teachers construct their identities in online settings effectively. | ||
کلیدواژهها | ||
EAP teacher identity؛ identity reconstruction؛ Iranian EAP teachers؛ online education؛ online teacher identity | ||
عنوان مقاله [English] | ||
تاثیر آموزش آنلاین بر بازسازی هویت حرفه ای معلمان ایرانی EAP | ||
نویسندگان [English] | ||
ناهید فلاح1؛ محمود رضا عطایی2؛ سید محمد رضا هاشمی3 | ||
1گروه زبان های خارجی، دانشگاه خوارزمی، تهران، ایران. | ||
2گروه زبان های خارجی، دانشگاه خوارزمی، تهران، ایران . | ||
3گروه زبان های خارجی، دانشگاه خوارزمی، تهران، ایران | ||
چکیده [English] | ||
در سال های اخیر، آموزش برخط به بخش مهمی از حرفه معلمان تبدیل شده است. علاوه بر این، استدلال شده است که بافت تدریس به طور قابل توجهی در کار معلمان انگلیسی برای مقاصد آکادمیک (EAP) تأثیرگذار است. با وجود این نکات، تحقیقات کمی ساخت هویت معلمان EAP را در بافت برخط بررسی کرده است. مطالعه حاضر با بررسی تأثیرات آموزش برخط بر ساخت هویت 20 معلم ایرانی EAP به این شکاف در تحقیقات پرداخت. با شرکت کنندگان مصاحبه و تحلیل موضوعی برای تجزیه و تحلیل داده ها انجام شد. یافته ها نشان داد که آموزش برخط بر هویت شخصی، آموزشی و اجتماعی معلمان تأثیر می گذارد. به طور خاص، مشخص شد که معلمان میتوانند هویت خود را در پرتو چالشها و تواناییهای تدریس برخط بازسازی کرده هویتهای جدیدی را اتخاذ کنند که نگرانیهایی را در مورد مسئولیتهای EAP و مربیگری آنها را نشان میدهد. این یافتهها مورد بحث قرار گرفت و راهکارهایی برای مربیان معلمان ارائه شد تا بتوانند به طور مؤثر به معلمان EAP کمک کنند تا هویت خود را در محیط برخط بازسازی کنند. | ||
کلیدواژهها [English] | ||
آموزش برخط, هویت معلم برخط, هویت معلم زبان انگلیسی برای اهداف دانشگاهی, بازسازی هویت, معلمان ایرانی زبان انگلیسی برای اهداف دانشگاهی | ||
مراجع | ||
| ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 219 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 205 |