دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها956
تعداد مقالات7,846
تعداد مشاهده مقاله13,315,290
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,440,847
اولادقره گوز, زهرا, فاریابی, محمد, فاطمی, فرزانه. (1403). عوامل مؤثر بر سرسپردگی برند با نقش میانجی تعهد مشتری. جلوه هنر, 11(1), 59-102. doi: 10.22051/bmr.2024.42993.2436
زهرا اولادقره گوز; محمد فاریابی; فرزانه فاطمی. "عوامل مؤثر بر سرسپردگی برند با نقش میانجی تعهد مشتری". جلوه هنر, 11, 1, 1403, 59-102. doi: 10.22051/bmr.2024.42993.2436
اولادقره گوز, زهرا, فاریابی, محمد, فاطمی, فرزانه. (1403). 'عوامل مؤثر بر سرسپردگی برند با نقش میانجی تعهد مشتری', جلوه هنر, 11(1), pp. 59-102. doi: 10.22051/bmr.2024.42993.2436
اولادقره گوز, زهرا, فاریابی, محمد, فاطمی, فرزانه. عوامل مؤثر بر سرسپردگی برند با نقش میانجی تعهد مشتری. جلوه هنر, 1403; 11(1): 59-102. doi: 10.22051/bmr.2024.42993.2436


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب