دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,713
تعداد مشاهده مقاله12,656,165
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,013,347
زارعی, محمدحسین, نعمت پور مونه, بهمن. (1403). مدل ساختاری میزان اثر آموزش بدون خشونت بر پیشرفت تحصیلی، خودکارآمدی و خوش‌بینی تحصیلی دانش‌آموزان دیر آموز با نقش واسطه‌ای روش‌شناسی معلمان. جلوه هنر, (), -. doi: 10.22051/jontoe.2024.47385.3936
محمدحسین زارعی; بهمن نعمت پور مونه. "مدل ساختاری میزان اثر آموزش بدون خشونت بر پیشرفت تحصیلی، خودکارآمدی و خوش‌بینی تحصیلی دانش‌آموزان دیر آموز با نقش واسطه‌ای روش‌شناسی معلمان". جلوه هنر, , , 1403, -. doi: 10.22051/jontoe.2024.47385.3936
زارعی, محمدحسین, نعمت پور مونه, بهمن. (1403). 'مدل ساختاری میزان اثر آموزش بدون خشونت بر پیشرفت تحصیلی، خودکارآمدی و خوش‌بینی تحصیلی دانش‌آموزان دیر آموز با نقش واسطه‌ای روش‌شناسی معلمان', جلوه هنر, (), pp. -. doi: 10.22051/jontoe.2024.47385.3936
زارعی, محمدحسین, نعمت پور مونه, بهمن. مدل ساختاری میزان اثر آموزش بدون خشونت بر پیشرفت تحصیلی، خودکارآمدی و خوش‌بینی تحصیلی دانش‌آموزان دیر آموز با نقش واسطه‌ای روش‌شناسی معلمان. جلوه هنر, 1403; (): -. doi: 10.22051/jontoe.2024.47385.3936


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب