دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها957
تعداد مقالات7,898
تعداد مشاهده مقاله13,338,982
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,471,752
Mottaghi, Zahra, Nafissi, Zohreh. (1403). Understanding Language Teacher Identity Under the Impact of Technology: A Complexity Theory Perspective. جلوه هنر, (), -. doi: 10.22051/lghor.2024.48136.1962
Zahra Mottaghi; Zohreh Nafissi. "Understanding Language Teacher Identity Under the Impact of Technology: A Complexity Theory Perspective". جلوه هنر, , , 1403, -. doi: 10.22051/lghor.2024.48136.1962
Mottaghi, Zahra, Nafissi, Zohreh. (1403). 'Understanding Language Teacher Identity Under the Impact of Technology: A Complexity Theory Perspective', جلوه هنر, (), pp. -. doi: 10.22051/lghor.2024.48136.1962
Mottaghi, Zahra, Nafissi, Zohreh. Understanding Language Teacher Identity Under the Impact of Technology: A Complexity Theory Perspective. جلوه هنر, 1403; (): -. doi: 10.22051/lghor.2024.48136.1962


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب