آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها897
تعداد مقالات7,384
تعداد مشاهده مقاله11,830,087
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,326,311

1.

طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس

صفحه 16-49
اعظم میرسلیمانی؛ محمدعلی بابایی زکلیکی؛ منیژه حقیقی نسب؛ آمنه خدیور؛ مهدی ابراهیمی

2.

برندسازی سیاست‌های عمومی؛ مزایا، چالش‌ها و راه‌کارها

صفحه 52-83
اشرف رحیمیان

3.

تأثیر شخصیت داستانی تبلیغات بین‌المللی برند در شبکه اجتماعی بر عجین شدگی مصرف‌کنندگان

صفحه 86-115
احمد بهمنی؛ ناصر یزدانی

4.

اثر لوگوی تولیدکننده در خرده‌فروشی‌ها بر رفتار خرید بر اساس اثر زمینه و تئوری علامت‌دهی

صفحه 118-148
محمدرحیم اسفیدانی؛ علی یوسفی

5.

جذب تماشاچیان تئاتر، مبتنی بر انگیزه‎های جستجو و فرار: ارزیابی نقش تعدیل‏کنندگی جنسیت

صفحه 150-190
مسعود کیماسی؛ عطا<اله هرندی؛ منیژه روستایی

6.

طراحی و تبیین الگوی راهبردی توسعه برند ملی در صنایع غذایی

صفحه 192-219
میثم الهیاری؛ حسین وظیفه دوست؛ میرزا حسن حسینی؛ محمد مهدی پرهیزگار


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب