آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها898
تعداد مقالات7,390
تعداد مشاهده مقاله11,851,052
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,348,341

1.

متن‌کاوی نظرات مشتریان برند تلفن همراه سامسونگ با رویکرد خریدهای الکترونیکی تخفیف‌دار

صفحه 13-58
محمدامین ترابی؛ محسن نظری

2.

مدل سازی مسئولیت اجتماعی در حوزه بازاریابی سبز محصولات ارگانیک با تاکید بر دلبستگی به برند

صفحه 89-98
روزا طاعتی؛ عبدالحمید ابراهیمی؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ زهرا علیپور درویشی؛ محمد طالقانی

3.

تأثیر ابعاد تنفر از برند بر رفتار مصرف‌کنندگان

صفحه 99-144
ناهید رهبری پاک؛ ناصر یزدانی

4.

رفاه ذهنی: تاثیر کیفیت تجربه ارتباطی مشتری و اعتماد به برند (مورد مطالعه: شعب بانک رفاه کارگران شهر تهران)

صفحه 145-172
زهرا رزمی؛ سحر صادقی

5.

رفتار مصرف‌کننده رویدادهای ورزشی مجازی: مطالعه موردی جام جهانی پتانک آفلاین 2020 در جریان شیوع کووید-19

صفحه 173-212
جاسم منوچهری؛ معصومه منوچهری

6.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی مدیران شرکت‌های تجاری در شبکه‌های اجتماعی

صفحه 213-258
قاسم زارعی؛ سید محمد رضا موحد؛ سعیده عبادی ثانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب