آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها915
تعداد مقالات7,521
تعداد مشاهده مقاله12,222,747
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,644,196

1.

تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی تجربه برند و مزایای رسانه های اجتماعی

صفحه 13-66
منیژه حقیقی نسب؛ پیوند میرزائیان خمسه؛ مرضیه سلطانی تاج آبادی

2.

کیفیت شخصیت برند؛ از شخصیت برند پررنگ تا اختلال شخصیت برند

صفحه 67-124
فرشاد صادقیانی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ فرشته منصوری مؤید؛ مریم اسماعیلی نسب

3.

طرحواره نظری بازاریابی جوامع دور از وطن با رویکرد فراترکیب

صفحه 125-160
محمد صالح ترکستانی؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ کبری بخشی زاده برج؛ پدرام جاهدی

4.

تأثیر بکارگیری بازی‌وارسازی بر ارزش ویژه برندهای نوظهور ورزشی

صفحه 161-192
حسین فریدنیا؛ علی صابری؛ محمد حسین قربانی

5.

نقش عشق کارکنان به برند و تعهد عاطفی در روابط بین اعتماد سازمانی، تبلیغات دهان به دهان مثبت و قصد ترک شغل

صفحه 193-240
مرضیه دهقانی زاده؛ پیمان اکبری؛ الهه نجفی دورکی

6.

طراحی و تبیین مدل پارادایمی ارزش ویژه برند صنعتی با روش نظریه داده ‌بنیاد (مورد مطاله: ماشین سازی اراک)

صفحه 241-276
بهرام خیری؛ ضحی صفری سنجانی؛ سینا نعمتی زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب