آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها911
تعداد مقالات7,489
تعداد مشاهده مقاله12,116,328
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,568,334

1.

بررسی رابطه بین سبک های زندگی والس با وفاداری به برند محصولات با فناوری پیشرفته با استفاده از مدل آناندان و همکاران (مورد مطالعه: برند سامسونگ در صنعت رسانه دیجیتال)

صفحه 13-40
کبری بخشی زاده برج؛ رقیه صالحیان فرد؛ محمد تقی قربانی فاراب

2.

مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه‌ی داده‌بنیاد

صفحه 41-68
احمد روستا؛ منیژه قره چه؛ محمد رضا حمیدی زاده؛ یوسف محمدی فر

3.

شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران

صفحه 69-96
سیاوش صلواتیان؛ داود نعمتی انارکی؛ محمد ارژنگ

4.

نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت

صفحه 97-118
حبیب اله سالارزهی؛ مسلم مبارکی؛ عبدالباسط مرادزاده

5.

بررسی پیشایندها و پیامدهای مؤثر بر مشارکت اعضا در اجتماع مجازی برند در ایران (مورد مطالعه: اجتماع مجازی برند الیت)

صفحه 119-150
راضیه فرجام فرد؛ اسماعیل شاه طهماسبی

6.

رابطه میان کیفیت خدمات، ارزش درک‌شده و تصویر شرکت با وفاداری مشتریان: نقش تعدیل‌گر هزینه‌ تعویض شرکت (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت مشهد)

صفحه 151-172
فریبرز رحیم نیا؛ صدیقه باقری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب