آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها893
تعداد مقالات7,344
تعداد مشاهده مقاله11,807,731
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,303,332

1.

مدلسازی بهبود تصویر ذهنی برند هلدینگ‌ها از طریق توسعه سرمایه‌های فکری

صفحه 15-45
مهدی ابراهیمی

2.

بهبود جایگاه ذهنی برند با استفاده از توسعه شخصیت برند: پژوهشی آمیخته

صفحه 47-82
سلمان عیوضی نژاد؛ محمد رضا بلور پارسا؛ محسن اکبری

3.

ایجاد تصویر برند: بررسی نقش تجربه کاربران اینستاگرام بر تصویر برند پلتفورم‌های اقتصاد اشتراکی

صفحه 83-125
الهام ازنب؛ نادر سیدامیری؛ الهه عظامی؛ علیرضا رنجبران

4.

نگاشت شبکه تداعیات برند پیام‌رسان‌های داخلی (موردمطالعه: پیام‌رسان سروش)

صفحه 127-167
کبری بخشی زاده برج؛ محسن رجائی؛ مهدی بشیرپور

5.

بررسی تأثیر جنسیت برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده با نقش میانجی مشارکت برند مصرف‌کننده و عشق به برند

صفحه 169-211
محمدامین ترابی؛ ارکیده حامدی؛ آیت الله ممیز؛ الهه مولائی یگانه

6.

تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری

صفحه 213-260
ناصر سیف اللهی؛ حسین رحیمی کلور؛ مصطفی شیرنژادمغانلو


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب