آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها867
تعداد مقالات7,126
تعداد مشاهده مقاله11,457,641
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,984,425
طباطبایی نسب, سید محمد, نوری, ابوالفضل, ابراهیم زاده پزشکی, رضا. (1393). پیاده‌سازی استراتژی برندینگ بر مبنای ابعاد سطح فرد محور مدل روانشناسی مصرف کننده از برند (رویکرد تلفیقی مدل کانو، گسترش عملکرد کیفیت و پارتو). جلوه هنر, 1(1), 101-125. doi: 10.22051/bmr.2014.1218
سید محمد طباطبایی نسب; ابوالفضل نوری; رضا ابراهیم زاده پزشکی. "پیاده‌سازی استراتژی برندینگ بر مبنای ابعاد سطح فرد محور مدل روانشناسی مصرف کننده از برند (رویکرد تلفیقی مدل کانو، گسترش عملکرد کیفیت و پارتو)". جلوه هنر, 1, 1, 1393, 101-125. doi: 10.22051/bmr.2014.1218
طباطبایی نسب, سید محمد, نوری, ابوالفضل, ابراهیم زاده پزشکی, رضا. (1393). 'پیاده‌سازی استراتژی برندینگ بر مبنای ابعاد سطح فرد محور مدل روانشناسی مصرف کننده از برند (رویکرد تلفیقی مدل کانو، گسترش عملکرد کیفیت و پارتو)', جلوه هنر, 1(1), pp. 101-125. doi: 10.22051/bmr.2014.1218
طباطبایی نسب, سید محمد, نوری, ابوالفضل, ابراهیم زاده پزشکی, رضا. پیاده‌سازی استراتژی برندینگ بر مبنای ابعاد سطح فرد محور مدل روانشناسی مصرف کننده از برند (رویکرد تلفیقی مدل کانو، گسترش عملکرد کیفیت و پارتو). جلوه هنر, 1393; 1(1): 101-125. doi: 10.22051/bmr.2014.1218


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب