آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها916
تعداد مقالات7,522
تعداد مشاهده مقاله12,235,426
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,654,241
جعفرزاده کناری, مهدی, بخشنده, قاسم, ابراهیمی, عبدالحمید. (1394). نقش دوگانه تجربه خرید مصرف‌کننده در قصد خرید مجدد محصولات بدلی و اصلی برندهای لوکس. جلوه هنر, 2(1), 39-66. doi: 10.22051/bmr.2015.2027
مهدی جعفرزاده کناری; قاسم بخشنده; عبدالحمید ابراهیمی. "نقش دوگانه تجربه خرید مصرف‌کننده در قصد خرید مجدد محصولات بدلی و اصلی برندهای لوکس". جلوه هنر, 2, 1, 1394, 39-66. doi: 10.22051/bmr.2015.2027
جعفرزاده کناری, مهدی, بخشنده, قاسم, ابراهیمی, عبدالحمید. (1394). 'نقش دوگانه تجربه خرید مصرف‌کننده در قصد خرید مجدد محصولات بدلی و اصلی برندهای لوکس', جلوه هنر, 2(1), pp. 39-66. doi: 10.22051/bmr.2015.2027
جعفرزاده کناری, مهدی, بخشنده, قاسم, ابراهیمی, عبدالحمید. نقش دوگانه تجربه خرید مصرف‌کننده در قصد خرید مجدد محصولات بدلی و اصلی برندهای لوکس. جلوه هنر, 1394; 2(1): 39-66. doi: 10.22051/bmr.2015.2027


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب