آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها867
تعداد مقالات7,121
تعداد مشاهده مقاله11,448,921
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,975,306
اکبری, محسن, قاسمی شمس, معصومه, هوشمند, فاطمه. (1394). اثر تعدیلی شدت تبلیغات بر رابطه بین مسئولیت اجتماعی و ارزش شرکت. جلوه هنر, 3(2), 127-146. doi: 10.22051/jfm.2015.2171
محسن اکبری; معصومه قاسمی شمس; فاطمه هوشمند. "اثر تعدیلی شدت تبلیغات بر رابطه بین مسئولیت اجتماعی و ارزش شرکت". جلوه هنر, 3, 2, 1394, 127-146. doi: 10.22051/jfm.2015.2171
اکبری, محسن, قاسمی شمس, معصومه, هوشمند, فاطمه. (1394). 'اثر تعدیلی شدت تبلیغات بر رابطه بین مسئولیت اجتماعی و ارزش شرکت', جلوه هنر, 3(2), pp. 127-146. doi: 10.22051/jfm.2015.2171
اکبری, محسن, قاسمی شمس, معصومه, هوشمند, فاطمه. اثر تعدیلی شدت تبلیغات بر رابطه بین مسئولیت اجتماعی و ارزش شرکت. جلوه هنر, 1394; 3(2): 127-146. doi: 10.22051/jfm.2015.2171


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب