آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها796
تعداد مقالات6,575
تعداد مشاهده مقاله9,650,100
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,325,270
اکبری, محسن, قاسمی شمس, معصومه, هوشمند, فاطمه. (1394). اثر تعدیلی شدت تبلیغات بر رابطه بین مسئولیت اجتماعی و ارزش شرکت. جلوه هنر, 3(2), 127-146. doi: 10.22051/jfm.2015.2171
محسن اکبری; معصومه قاسمی شمس; فاطمه هوشمند. "اثر تعدیلی شدت تبلیغات بر رابطه بین مسئولیت اجتماعی و ارزش شرکت". جلوه هنر, 3, 2, 1394, 127-146. doi: 10.22051/jfm.2015.2171
اکبری, محسن, قاسمی شمس, معصومه, هوشمند, فاطمه. (1394). 'اثر تعدیلی شدت تبلیغات بر رابطه بین مسئولیت اجتماعی و ارزش شرکت', جلوه هنر, 3(2), pp. 127-146. doi: 10.22051/jfm.2015.2171
اکبری, محسن, قاسمی شمس, معصومه, هوشمند, فاطمه. اثر تعدیلی شدت تبلیغات بر رابطه بین مسئولیت اجتماعی و ارزش شرکت. جلوه هنر, 1394; 3(2): 127-146. doi: 10.22051/jfm.2015.2171


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب