آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها877
تعداد مقالات7,213
تعداد مشاهده مقاله11,657,574
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,166,537
امینی کسبی, حسین, اسفیدانی, محمدرحیم, شاه حسینی, محمد علی. (1394). تاثیر نوسازی لوگو بر نگرش مشتریان به برند (مطالعه موردی لوگوی بانک مهر اقتصاد). جلوه هنر, 2(2), 69-96. doi: 10.22051/bmr.2015.2578
حسین امینی کسبی; محمدرحیم اسفیدانی; محمد علی شاه حسینی. "تاثیر نوسازی لوگو بر نگرش مشتریان به برند (مطالعه موردی لوگوی بانک مهر اقتصاد)". جلوه هنر, 2, 2, 1394, 69-96. doi: 10.22051/bmr.2015.2578
امینی کسبی, حسین, اسفیدانی, محمدرحیم, شاه حسینی, محمد علی. (1394). 'تاثیر نوسازی لوگو بر نگرش مشتریان به برند (مطالعه موردی لوگوی بانک مهر اقتصاد)', جلوه هنر, 2(2), pp. 69-96. doi: 10.22051/bmr.2015.2578
امینی کسبی, حسین, اسفیدانی, محمدرحیم, شاه حسینی, محمد علی. تاثیر نوسازی لوگو بر نگرش مشتریان به برند (مطالعه موردی لوگوی بانک مهر اقتصاد). جلوه هنر, 1394; 2(2): 69-96. doi: 10.22051/bmr.2015.2578


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب