آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها916
تعداد مقالات7,528
تعداد مشاهده مقاله12,235,631
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,654,440
اشکانی, مهدی, اسفیدانی, محمدرحیم. (1395). بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرف‌کننده بر بشارت برند تلفن همراه. جلوه هنر, 3(4), 157-180. doi: 10.22051/bmr.2018.8221.1050
مهدی اشکانی; محمدرحیم اسفیدانی. "بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرف‌کننده بر بشارت برند تلفن همراه". جلوه هنر, 3, 4, 1395, 157-180. doi: 10.22051/bmr.2018.8221.1050
اشکانی, مهدی, اسفیدانی, محمدرحیم. (1395). 'بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرف‌کننده بر بشارت برند تلفن همراه', جلوه هنر, 3(4), pp. 157-180. doi: 10.22051/bmr.2018.8221.1050
اشکانی, مهدی, اسفیدانی, محمدرحیم. بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرف‌کننده بر بشارت برند تلفن همراه. جلوه هنر, 1395; 3(4): 157-180. doi: 10.22051/bmr.2018.8221.1050


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب