آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها899
تعداد مقالات7,400
تعداد مشاهده مقاله11,855,968
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,353,711
رضوانی, مهران, گودرزی, کبری, مشهدی فراهانی, امیر. (1396). شناسایی ابعاد موثر تداعی معانی برند ملّی بر جذب کارآموزان بین‌المللی دارای قصد‌ِکارآفرینانه ( مطالعۀ موردی: مرکز آیسک ایران). جلوه هنر, 4(2), 107-132. doi: 10.22051/bmr.2018.9546.1094
مهران رضوانی; کبری گودرزی; امیر مشهدی فراهانی. "شناسایی ابعاد موثر تداعی معانی برند ملّی بر جذب کارآموزان بین‌المللی دارای قصد‌ِکارآفرینانه ( مطالعۀ موردی: مرکز آیسک ایران)". جلوه هنر, 4, 2, 1396, 107-132. doi: 10.22051/bmr.2018.9546.1094
رضوانی, مهران, گودرزی, کبری, مشهدی فراهانی, امیر. (1396). 'شناسایی ابعاد موثر تداعی معانی برند ملّی بر جذب کارآموزان بین‌المللی دارای قصد‌ِکارآفرینانه ( مطالعۀ موردی: مرکز آیسک ایران)', جلوه هنر, 4(2), pp. 107-132. doi: 10.22051/bmr.2018.9546.1094
رضوانی, مهران, گودرزی, کبری, مشهدی فراهانی, امیر. شناسایی ابعاد موثر تداعی معانی برند ملّی بر جذب کارآموزان بین‌المللی دارای قصد‌ِکارآفرینانه ( مطالعۀ موردی: مرکز آیسک ایران). جلوه هنر, 1396; 4(2): 107-132. doi: 10.22051/bmr.2018.9546.1094


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب