دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,697
تعداد مشاهده مقاله12,623,691
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,986,286
درخشان, علی, شکی, فرزانه. (1399). تأثیر روش آموزش کاربردشناسی تشریحی وتلویحی بر درک کنش‌های گفتاری معذرت‌خواهی و امتناع در بین دانشجویان زبان انگلیسی سطح متوسط. جلوه هنر, 12(35), 151-175. doi: 10.22051/jlr.2019.23938.1636
علی درخشان; فرزانه شکی. "تأثیر روش آموزش کاربردشناسی تشریحی وتلویحی بر درک کنش‌های گفتاری معذرت‌خواهی و امتناع در بین دانشجویان زبان انگلیسی سطح متوسط". جلوه هنر, 12, 35, 1399, 151-175. doi: 10.22051/jlr.2019.23938.1636
درخشان, علی, شکی, فرزانه. (1399). 'تأثیر روش آموزش کاربردشناسی تشریحی وتلویحی بر درک کنش‌های گفتاری معذرت‌خواهی و امتناع در بین دانشجویان زبان انگلیسی سطح متوسط', جلوه هنر, 12(35), pp. 151-175. doi: 10.22051/jlr.2019.23938.1636
درخشان, علی, شکی, فرزانه. تأثیر روش آموزش کاربردشناسی تشریحی وتلویحی بر درک کنش‌های گفتاری معذرت‌خواهی و امتناع در بین دانشجویان زبان انگلیسی سطح متوسط. جلوه هنر, 1399; 12(35): 151-175. doi: 10.22051/jlr.2019.23938.1636


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب