آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها898
تعداد مقالات7,391
تعداد مشاهده مقاله11,853,465
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,350,968
عبدالباقی عطاآبادی, عبدالمجید, جعفرنیا, محمد. (1396). رتبه‌بندی ارزش ویژه برند، مبتنی بر بی‌مقیاس‌سازی فازی و راهبرد سرمایه‌گذاری همزمان و آتی: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران. جلوه هنر, 4(4), 39-59. doi: 10.22051/bmr.2019.21415.1547
عبدالمجید عبدالباقی عطاآبادی; محمد جعفرنیا. "رتبه‌بندی ارزش ویژه برند، مبتنی بر بی‌مقیاس‌سازی فازی و راهبرد سرمایه‌گذاری همزمان و آتی: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران". جلوه هنر, 4, 4, 1396, 39-59. doi: 10.22051/bmr.2019.21415.1547
عبدالباقی عطاآبادی, عبدالمجید, جعفرنیا, محمد. (1396). 'رتبه‌بندی ارزش ویژه برند، مبتنی بر بی‌مقیاس‌سازی فازی و راهبرد سرمایه‌گذاری همزمان و آتی: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران', جلوه هنر, 4(4), pp. 39-59. doi: 10.22051/bmr.2019.21415.1547
عبدالباقی عطاآبادی, عبدالمجید, جعفرنیا, محمد. رتبه‌بندی ارزش ویژه برند، مبتنی بر بی‌مقیاس‌سازی فازی و راهبرد سرمایه‌گذاری همزمان و آتی: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران. جلوه هنر, 1396; 4(4): 39-59. doi: 10.22051/bmr.2019.21415.1547


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب