آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها890
تعداد مقالات7,332
تعداد مشاهده مقاله11,771,259
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,266,100
طالبی, سبا, سرداری, باقر. (1399). اثربخشی مداخله شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کاهش فرسودگی تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص. جلوه هنر, 16(3), 49-67. doi: 10.22051/jontoe.2020.29325.2898
سبا طالبی; باقر سرداری. "اثربخشی مداخله شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کاهش فرسودگی تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص". جلوه هنر, 16, 3, 1399, 49-67. doi: 10.22051/jontoe.2020.29325.2898
طالبی, سبا, سرداری, باقر. (1399). 'اثربخشی مداخله شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کاهش فرسودگی تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص', جلوه هنر, 16(3), pp. 49-67. doi: 10.22051/jontoe.2020.29325.2898
طالبی, سبا, سرداری, باقر. اثربخشی مداخله شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کاهش فرسودگی تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص. جلوه هنر, 1399; 16(3): 49-67. doi: 10.22051/jontoe.2020.29325.2898


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب