آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها892
تعداد مقالات7,335
تعداد مشاهده مقاله11,794,630
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,291,997
رحیمی, موسی, محمد شفیعی, مجید, انصاری طادی, آذرنوش, بت شکن, محمود. (1398). مطالعه تطبیقی ارزش‌گذاری برند با دو رویکرد سود هرسهم و قیمت به فروش در صنایع کاشی و سرامیک و سیمان. جلوه هنر, 6(2), 65-81. doi: 10.22051/bmr.2019.21748.1558
موسی رحیمی; مجید محمد شفیعی; آذرنوش انصاری طادی; محمود بت شکن. "مطالعه تطبیقی ارزش‌گذاری برند با دو رویکرد سود هرسهم و قیمت به فروش در صنایع کاشی و سرامیک و سیمان". جلوه هنر, 6, 2, 1398, 65-81. doi: 10.22051/bmr.2019.21748.1558
رحیمی, موسی, محمد شفیعی, مجید, انصاری طادی, آذرنوش, بت شکن, محمود. (1398). 'مطالعه تطبیقی ارزش‌گذاری برند با دو رویکرد سود هرسهم و قیمت به فروش در صنایع کاشی و سرامیک و سیمان', جلوه هنر, 6(2), pp. 65-81. doi: 10.22051/bmr.2019.21748.1558
رحیمی, موسی, محمد شفیعی, مجید, انصاری طادی, آذرنوش, بت شکن, محمود. مطالعه تطبیقی ارزش‌گذاری برند با دو رویکرد سود هرسهم و قیمت به فروش در صنایع کاشی و سرامیک و سیمان. جلوه هنر, 1398; 6(2): 65-81. doi: 10.22051/bmr.2019.21748.1558


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب