آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها873
تعداد مقالات7,153
تعداد مشاهده مقاله11,483,520
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,003,910
ناظمی, مهدی, عظیم زاده, سیدمرتضی, طالب پور, مهدی, داناوان, دی تاد. (1398). طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد. جلوه هنر, 6(2), 115-145. doi: 10.22051/bmr.2020.28924.1886
مهدی ناظمی; سیدمرتضی عظیم زاده; مهدی طالب پور; دی تاد داناوان. "طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد". جلوه هنر, 6, 2, 1398, 115-145. doi: 10.22051/bmr.2020.28924.1886
ناظمی, مهدی, عظیم زاده, سیدمرتضی, طالب پور, مهدی, داناوان, دی تاد. (1398). 'طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد', جلوه هنر, 6(2), pp. 115-145. doi: 10.22051/bmr.2020.28924.1886
ناظمی, مهدی, عظیم زاده, سیدمرتضی, طالب پور, مهدی, داناوان, دی تاد. طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد. جلوه هنر, 1398; 6(2): 115-145. doi: 10.22051/bmr.2020.28924.1886


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب