آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها893
تعداد مقالات7,344
تعداد مشاهده مقاله11,808,028
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,303,715
پورفخریان, پروین, ایزدی نیا, ناصر, هادی پور هفشجانی, حجت اله. (1399). بررسی تأثیر رقابت در بازار محصول بر رابطه بین مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت و نگهداشت وجه نقد. جلوه هنر, 10(4), 151-176. doi: 10.22051/jera.2019.21728.2155
پروین پورفخریان; ناصر ایزدی نیا; حجت اله هادی پور هفشجانی. "بررسی تأثیر رقابت در بازار محصول بر رابطه بین مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت و نگهداشت وجه نقد". جلوه هنر, 10, 4, 1399, 151-176. doi: 10.22051/jera.2019.21728.2155
پورفخریان, پروین, ایزدی نیا, ناصر, هادی پور هفشجانی, حجت اله. (1399). 'بررسی تأثیر رقابت در بازار محصول بر رابطه بین مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت و نگهداشت وجه نقد', جلوه هنر, 10(4), pp. 151-176. doi: 10.22051/jera.2019.21728.2155
پورفخریان, پروین, ایزدی نیا, ناصر, هادی پور هفشجانی, حجت اله. بررسی تأثیر رقابت در بازار محصول بر رابطه بین مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت و نگهداشت وجه نقد. جلوه هنر, 1399; 10(4): 151-176. doi: 10.22051/jera.2019.21728.2155


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب