آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها911
تعداد مقالات7,489
تعداد مشاهده مقاله12,114,161
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,567,568
حقیقی نسب, منیژه, سنگری, نگین, امامعلی پور, زهرا, خسروی, سامیه. (1399). تأثیرگذاری ادراکی ارتباطات توصیه‌ای الکترونیکی (eWom) بر شکل‌گیری تصویر ذهنی برند دانشگاه الزهرا. جلوه هنر, 7(2), 15-44. doi: 10.22051/bmr.2020.29159.1906
منیژه حقیقی نسب; نگین سنگری; زهرا امامعلی پور; سامیه خسروی. "تأثیرگذاری ادراکی ارتباطات توصیه‌ای الکترونیکی (eWom) بر شکل‌گیری تصویر ذهنی برند دانشگاه الزهرا". جلوه هنر, 7, 2, 1399, 15-44. doi: 10.22051/bmr.2020.29159.1906
حقیقی نسب, منیژه, سنگری, نگین, امامعلی پور, زهرا, خسروی, سامیه. (1399). 'تأثیرگذاری ادراکی ارتباطات توصیه‌ای الکترونیکی (eWom) بر شکل‌گیری تصویر ذهنی برند دانشگاه الزهرا', جلوه هنر, 7(2), pp. 15-44. doi: 10.22051/bmr.2020.29159.1906
حقیقی نسب, منیژه, سنگری, نگین, امامعلی پور, زهرا, خسروی, سامیه. تأثیرگذاری ادراکی ارتباطات توصیه‌ای الکترونیکی (eWom) بر شکل‌گیری تصویر ذهنی برند دانشگاه الزهرا. جلوه هنر, 1399; 7(2): 15-44. doi: 10.22051/bmr.2020.29159.1906


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب