آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها867
تعداد مقالات7,126
تعداد مشاهده مقاله11,457,922
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,984,945
خوش طینت, بهناز, شاه آبادی, ابوالفضل, رکاب, مسعود. (1399). تأثیر درجه مشتری‌مداری بازار کالا بر برند کشورهای منتخب. جلوه هنر, 7(2), 45-68. doi: 10.22051/bmr.2021.34130.2082
بهناز خوش طینت; ابوالفضل شاه آبادی; مسعود رکاب. "تأثیر درجه مشتری‌مداری بازار کالا بر برند کشورهای منتخب". جلوه هنر, 7, 2, 1399, 45-68. doi: 10.22051/bmr.2021.34130.2082
خوش طینت, بهناز, شاه آبادی, ابوالفضل, رکاب, مسعود. (1399). 'تأثیر درجه مشتری‌مداری بازار کالا بر برند کشورهای منتخب', جلوه هنر, 7(2), pp. 45-68. doi: 10.22051/bmr.2021.34130.2082
خوش طینت, بهناز, شاه آبادی, ابوالفضل, رکاب, مسعود. تأثیر درجه مشتری‌مداری بازار کالا بر برند کشورهای منتخب. جلوه هنر, 1399; 7(2): 45-68. doi: 10.22051/bmr.2021.34130.2082


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب